Veloce – Giulia w drapieżnym wydaniu

0
78
Veloce – Giulia w drapieżnym wydaniu

Niezmiennie kojarzona z tym, co zmysłowe i dynamiczne – Giulia okazała się marketingowym strzałem w dziesiątkę. Dzięki niej Alfa Romeo mogła na nowo zabłysnąć eleganckim blaskiem. Bo żaden inny samochód marki nie charakteryzuje się tam przemyślanym designem, jak Giulia w wersji Veloce.

Zakochaj się w Giulii

Wiemy, że auto doskonałe nie istnieje. Ale patrząc na wybór, jakiego dokonała włoska marka, można pokusić się o stwierdzenie, że mamy do czynienia z czymś na kształt ideału. Niewymuszona elegancja i sportowe zacięcie to miks, z którym nie zawsze spotykamy się w tak świetnie wyważonych proporcjach. Tutaj doskonale widzimy, jak połączono dwie dominujące cechy. Giulia w wersji Veloce udowadnia, że  harmonia jest możliwa. Twórcy modelu wiedzieli, w jaki sposób odpowiedzieć na oczekiwania kierowców, którzy w samochodach tego typu szukają wygody, designu, ale także przysłowiowego pazura.

Giulia, obok której nie przejdziesz obojętnie

Alfa Romeo za każdym razem stawia na oryginalność, dbając przy tym, aby nie zatracić swojego charakteru, za który tak cenimy włoską markę. Veloce nie jest zresztą niczym nowym – to wersja, która powróciła na europejskie drogi po nieco ponad 50 latach. Jej logo można było podziwiać w Giulii Spider, niekwestionowanej królowej szos lat 60. i 70.

Dziś Veloce zachwyca znakomitymi możliwościami technicznymi. Auto zyskało sportowe zacięcie, nie tracąc przy tym na elegancji. Nowoczesne elementy wykończenia nadają całości stylu, który tak cenimy dziś w samochodach klasy średniej. To m.in. chromowane końcówki wydechu, większy wlot powietrza, ciemne obramowania szyb czy reflektory biksenonowe.

Oczywiście wygląd to nie wszystko. Koniecznie należy wspomnieć o tym, że Veloce jest pierwszą Giulią posiadającą napęd na wszystkie koła Q4. Radości z jazdy nie odbiorą z kolei nawet trudne warunki na drodze: Alfa Romeo zadbała, aby Giulia zaopatrzona została w najnowocześniejsze systemy bezpieczeństwa – takie jak IBS zapewniający krótką drogę hamowania, AEB, czyli awaryjny system hamowania czy BSM – monitoring martwego pola.

[Głosów:1    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ